Jobbig dag

Så nu har jag äntligen kommit hem, käkade lite avokado & pizza, avokado är verkligen min drog!
Men denna dagen har verkligen vart hemsk! Vakna hur sent som helst & åkte till skolan för att träffa min syo, så visar det sig att vi inte har någon så fick åka till burgården & snacka med en där. Kunde tyvärr inte göra omval idag så ska dit senare men hon hjälpte mig tänka om lite med det nya systemet osv.. Verkar skitjobbigt, men det står i alla fall mellan resturang & handel.
Nu snackar jag lite med Karin & ska nog träffa henne sen, mummms!
Trött som fan!


För övrigt när jag skulle gå på bussen i morse skulle jag ta upp min mobil ur fickan & den glider ur mina händer & landar rakt i gruset. Jag var så jävla arg!! Hade jag haft mitt skal nu så hade den inte sett ut såhär. Nämner inga namn, bara Rasmus Pettersson..

Inte okej någonstans.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0